Webstock. 10 ani de nota 10!

Recunosc, când am început să particip la conferințe mergeam pentru că trebuia să fiu acolo. La scurt timp am început să organizez eu microconferințe, iar prezența la evenimente începea să aibă dublu interes. Mă focusam pe contentul oferit, însă nu pierdeam din vedere nici modul în care se organizează. Știam cu ce furnizori de catering lucrează, unde se clasează locația și cum să mă organizez din punct de vedere cost efficient urmând exemplele lor.

Treptat, m-am digitalizat, dar tot la marketingul tradițional mă întorc de fiecare dată când am ocazia. Și slavă cerului, o am. Însă tot aerul respirat în online și viteza cu care se întâmplă lucrurile, sunt mai mult decât antrenante, iar o ploaie de content menită să te țină la curent cu tot ce mișcă e ca o gură de aer proaspăt. Așa că, anul acesta ne vedem la Webstock! Și nu oricum, ci în spirit aniversar: 10 ani. 10 ani de muncă, 10 ani de creștere organică, 10 ani în care oamenii s-au maturizat și au învățat cum să facă mai bine.

Și deși mă îndoiesc că e cineva care nu știe deja, Webstock este locul în care dau mâna oamenii din online, bloggeri, influenceri și oameni din agenții. E o ocazie bună pentru networking și una ideală pentru a scoate la înaintare proiectele faine.

Și apropo de proiecte faine, dacă aveți un proiect sau o campanie creativă legată de online, social media, mobile, îl puteți înscrie la Webstock Awards.

Puteți solicita participarea/acreditarea aici.

Iar ultimele noutăți le găsiți pe pagina de Facebook.

Deci? Ne dăm întâlnire pe 5 octombrie?

Dacă nu mai ai răbdare până atunci, ne vedem și pe 13 septembrie la Influencer Marketing Conference.

Recunoaște că-ți place!
20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *